اطلاعات و شرایط خرید آنلاین

فروشگاه آنلاین هنداکو، فروشگاه رسمی مجموعه صنایع دستی هنداکو می باشد که امکان خرید مستقیم از مجموعه آثار هنری استادکاران صنایع دستی ایران را برای علاقمندان فراهم آورده است. شما با ایجاد حساب کاربری و در چند مرحله، به سادگی میتوانید کالای مورد نظرتان را خریداری کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

توجه داشته باشید هر گونه ثبت سفارش از جانب شما به منزله اطلاع از شرایط و ضوابط عمومی مندرج در این صفحه می‌باشد.

مشخصات فروش

چگونگی ثبت سفارش

 

 

شما میتوانید سفارش خود را سریع و راحت در هنداکو ثبت کنید.

اگر کالای مورد نظر شما در فروشگاه آنلاین ما موجود است، می توانید با کلیک بر روی گزینه «افزودن به سبد خرید» ، مراحل ثبت سفارش را آغاز کنید. در صفحه « سبد خرید»، چنانچه از قبل حساب کاربری داشته باشید، پس از ورود، به صفحه پرداخت هدایت می شوید و مراحل بعدی خرید را طی می کنید. چنانچه کابر جدید هستید، ابتدا با وارد کردن اطلاعات اولیه، حساب کاربری خود را ایجاد کنید و خرید خود را طبق توضیحات انجام دهید.

پس از نهایی شدن سبد خرید، نیاز به ورود و تکمیل اطلاعات پستی دارید. خواهشمندیم جهت اجتناب از بروز هرگونه مشکل در ارسال و دریافت سفارش، دقت کافی را در تکمیل صحیح اطلاعات به خرج دهید. در این مرحله وارد کردن نام شخص تحویل گیرنده، شماره تماس ، آدرس و کدپستی الزامی است.

حساب کاربری شما

با ورود به حساب کاربری می توانید:

  • وضعیت سفارش خود را مشاهده و پیگیری نمایید: در این قسمت اطلاعاتی شامل تاریخ ثبت سفارش، کالای انتخابی، تعداد، تاریخ تحویل، نام و آدرس تحویل گیرنده نمایش داده می‌شود.
  • اطلاعات حساب کاربری، آدرس پیشفرض و روشهای پرداخت را ویرایش نمایید.
  • لیست علاقمندیهایتان را مشاهده کنید.

همچنین در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل در مراحل خرید، می‌توانید با کلیک بر روی گزینه «پشتیانی» با تیم فروش هنداکو در ارتباط باشید.

 حق نشر و علامت تجاری

 

 

طراحی وبسایت هنداکو و کلیه مطالب موجود در آن (شامل :  آرم و نشان تجاری، آثار هنری، فضا و طراحی بصری سایت و فروشگاه آنلاین ، تصاویر ، متون ، ویدیوها و انیمیشن‌ها) بخش جدایی ناپذیری از مجموعه هنداکو می‌باشند و مشمول قانون کپی رایت می گردند.

هرگونه استفاده غیرمجاز از این محتوا، از جمله کپی برداری ، درج و پیوند با محتواهایی که از این وبسایت سرچشمه نمی‌گیرد بدون اجازه کتبی مجاز نبوده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

شرایط و ضوابط عمومی فروش

فهرست:

1 _  تعاریف

2 _  موضوع اصلی

3 _  اجرای قرارداد خرید و فروش

4 _  وضعیت موجودی کالا

5 _  قیمت و هزینه‌های ارسال

6 _  ثبت سفارش

7 _  روش‌های پرداخت

8 _  نحوه و مدت زمان ارسال کالا

9 _  شرایط تعویض و بازگشت کالا

10 _  حریم خصوصی

11 _  مشکلات و خطاهای فروشگاه آنلاین

12 _  مالکیت معنوی

13 _  قانون تجارت الکترونیک

14 _  ارتباط با هنداکو

1 _ تعاریف

  • «مشتری» به معنی هر شخص حقیقی یا حقوقی است که با پذیرفتن شرایط و ضوابط عمومی مندرج در سایت، می‌تواند یک یا چند کالا را از فروشگاه آنلاین هنداکو خریداری کند.
  • «شرایط و ضوابط عمومی» به معنی کلیه قوانین و شرایط مندرج در این صفحه (شرایط و ضوابط عمومی) می‌باشد و ثبت هرگونه درخواست و سفارشی به منزله آگاهی از این قوانین است. لازم به ذکر است امکان تغییر این ضوابط وجود دارد و هرگونه تغییری سریعاً به اطلاع کاربران خواهد رسید.
  • «تایید سفارش» به معنی ارسال ایمیلی حاوی تایید ثبت سفارش و کد پیگیری آن از طرف فروشگاه هنداکو به مشتری می‌باشد.
  • «فروشگاه آنلاین هنداکو» فروشگاهی مجازی است که توسط تیم هنداکو اداره می‌شود. امکان خرید محصولات هنداکو در آدرس https://handako.ir/shop مهیا می‌باشد.
  • «سفارش‌ها» به معنی سفارش‌های خرید ثبت شده ای است که توسط مشتری مطابق با شرایط و ضوابط ثبت سفارش مندرج در بند ۶ تنظیم شده است.
  • «طرفین» به مشتریان و مجموعه هنداکو اطلاق می‌گردد.
  • «قیمت» به معنی قیمت کالا، مطابق با مبلغ قید شده در فروشگاه آنلاین هنداکو می‌باشد.
  • «کالا» به معنی کالاهایی است که در فروشگاه آنلاین هنداکو برای خرید در دسترس می‌باشد.
  • «حساب کاربری» فضایی در فروشگاه آنلاین هنداکو می‌باشد که مشتریان در آن مجاز به عملیات زیر هستند:

الف _ مشاهده و ویرایش اطلاعات شخصی و آدرس‌هایی که کالا به آن ارسال می‌شود.

ب _ مشاهده و بررسی تاریخچه سفارش‌ها.

ج _ مشاهده و پیگیری سفارش‌های جاری.

د _ دسترسی به هر عملکرد یا تنظیمات خاص دیگری در خصوص فعالیت کاربر در فروشگاه آنلاین هنداکو.

2 _ موضوع اصلی

۲-۱ شرایط و ضوابط عمومی به کلیه قراردادهای خرید و فروش اعمال شده و بخش مهمی از آن را تشکیل می دهد.

۲-۲ هنداکو این حق را دارد که شرایط و ضوابط عمومی را در هر زمان و بدون اطلاع تغییر دهد، به این شرط که نسخه شرایط و ضوابط عمومی مورد استفاده در قراردادهای خرید و فروش، باید نسخه ای باشد که در زمان ثبت سفارش در سایت منتشر شده است.

۲-۳ در صورت تفاوت بین شرایط و ضوابط عمومی و سایر شرایط و ضوابط احتمالی قابل استفاده در قراردادهای خرید وفروش منتشر شده در فروشگاه آنلاین هنداکو ، شرایط و ضوابط عمومی در الویت قرار داشته و اعمال می‌گردد.

 2-4 ارسال هرگونه پیام توهین آمیز، مبتذل، نژادپرستانه و مغایر با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران پیگرد قانونی داشته و خلاف شرایط و ضوابط هنداکو می باشد و مجموعه حق حذف و یا عدم نمایش پیام را دارد.

3 _ اجرای قرارداد خرید و فروش

۳-۱ اجرای مفاد قرارداد خرید و فروش منوط به دریافت تايیدیه سفارش (دریافت کد پیگیری و ایمیل حاوی آن) می‌باشد. درصورت عدم دریافت تاییدیه سفارش، این مفاد اجرایی نمی‌شود و مراحل ثبت سفارش مجدداً باید طی شود.

۳-۲ ثبت سفارش به منزله آن است که مشتری کلیه مندرجات در شرایط و ضوابط عمومی ، شرایط پرداخت و دیگر اطلاعات قابل دسترس از طریق لینک‌های موجود در فروشگاه آنلاین هنداکو را مطالعه و با آنها موافق است.

4 _ وضعیت موجودی کالا

۴-۱ وضعیت موجودی کالاهای ذکر شده در فروشگاه آنلاین هنداکو به یکی از حالات زیر می‌باشد:

الف _ کالا در انبار موجود می‌باشد.

ب _ کالا در انبار موجود نمی‌باشد.

ج _ کالا در صورت درخواست موجود می‌شود.

د _ کالا قابلیت سفارشی سازی دارد.

۴-۲ بدین وسیله مشتری می‌پذیرد که در شرایط خاص این امکان وجود دارد که کالاهای موجود در فروشگاه آنلاین هنداکو ، پس از ثبت سفارش، توسط هنرمند تولید کننده تامین نشود که در این شرایط وجه سفارش به مشتری بازگردانده شده و سفارش کنسل می‌گردد.

۴-۳ چنانچه موجودی کالا به درخواست مشتری باشد، کارشناس فروش زمان آماده سازی و ارسال کالا را پیش از ثبت سفارش به اطلاع مشتری می‌رساند.

۴-۴ قابلیت سفارشی سازی کالا به این معناست که طبق خواسته مشتری کالا قابل تغییر است. مشتری خواسته خود را از طریق راه‌های ارتباطی موجود در صفحه تماس، با کارشناس فروش درمیان گذاشته و مابقی مراحل از طریق مکاتبات بصورت مستقیم دنبال می‌شود.

5 _ قیمت و هزینه‌های ارسال

۵-۱ تمامی قیمت های مندرج در سایت هنداکو به تومان می‌باشد. مشتریان خارج از ایران وجه خود را از طریق حساب پی پال و بر مبنای واحد یورو پرداخت می‌کنند.

مبنای قیمت کالا، قیمت درج شده در سایت در زمان ثبت سفارش می‌باشد.

۵-۲ مالیات

۵-۳ مسئولیت عوارض و مالیات خارج از کشور بر عهده مشتری است. تمام مراحل ورود کالا به کشور خارجی، تابع بازرسی گمرکی بوده و برآورد عوارض و مالیات، مطابق با قوانین ملی آن کشور می‌باشد.

۵-۴ قیمت درج شده کالاها شامل هزینه‌های حمل و نقل نمی‌شود. هزینه های حمل و نقل براساس نوع ارسال، ابعاد و وزن کالا، مقصد و تعداد کالا متغیر می‌باشد. هزینه ارسال «سبد خرید»، در زمان ثبت سفارش محاسبه و اعلام می‌شود.

6 _ ثبت سفارش

۶-۱ جهت ثبت سفارش توسط مشتریان، ایجاد حساب کاربری الزامی می‌باشد. ایجاد حساب کاربری هم در زمان ثبت سفارش (از طریق وارد کردن اطلاعات اجباری و اختصاص پسورد) ، و هم هر زمان دیگری از طریق صفحه «حساب  کاربری من» امکانپذیر می‌باشد. مشتری باید در حفظ و نگهداری اطلاعات ورود به حساب کاربری کوشا باشد و این اطلاعات را دراختیار شخص دیگری قرار ندهد.

۶-۲ مراحل ثبت سفارش به شرح زیر می ‌باشد:

  • انتخاب کالا/ کالاهای مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید.
  • ورود به صفحه سبد خرید و تایید اقلام موجود در آن .
  • ورود به حساب کاربری / ساخت حساب کاربری.
  • تکمیل اطلاعات پستی جهت دریافت مرسولات.
  • ورود به صفحه درگاه پرداخت بانکی و پرداخت وجه سفارش.
  • دریافت تائیدیه ثبت سفارش و کد پیگیری.

7 _ روشهای پرداخت

۷-۱ مرحله بعدی پس از ثبت سفارش ، پرداخت مبلغ سفارش می‌باشد. به منظور سهولت مشتریان گرامی، امکان پرداخت آنلاین امن از طریق درگاه بانک سامان فراهم است و سفارش ، پس از تسویه حساب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن پردازش و آماده ارسال می‌گردد. لازم به ذکر است به هیچ وجه امکان پرداخت نقدی مستقیم و یا پرداخت در محل موجود نمی باشد.

۷-۲ برای فراهم کردن امکان خرید مشتریان خارج از ایران، پرداخت وجه از طریق PAYPAL انجام می‌شود.

8 _ نحوه و مدت زمان ارسال کالا

۸-۱ در فروشگاه آنلاین هنداکو امکان ارسال کالا به تهران ، شهرستان‌ها و خارج از کشور فراهم است.

۸-۲ به دلیل دست‌ساز بودن محصولات، مدت زمان آماده سازی و ارسال کالاها متفاوت می‌باشد. زمان آماده سازی هر کالا، در قسمت اطلاعات آن ذکر شده است .

زمان تحویل سفارش، بسته به مسافت، نوع و تعداد کالا، در داخل ایران ۲ تا ۷ روز کاری و در خصوص سفارشات خارج از کشور نیز بسته به کشور مقصد بین ۷ تا ۱۵ روز کاری، پس از آماده شدن محصول خواهد بود.

۸-۳ در مورد کالاهای قابل درخواست و سفارشی سازی، کارشناس فروش در زمان ثبت سفارش، مدت زمان لازم برای آماده سازی سفارش و ارسال آن را به اطلاع مشتری خواهد رساند.

۸-۴ چناچه سفارش برای ارسال به خارج از ایران است، مسئولیت حصول اطمینان از قوانین محلی، ایالتی و بین المللی در مورد استفاده و فروش کالای خریداری شده بر عهده مشتری می‌باشد و زمانی که سفارش صورت می‌گیرد به معنی آن است که استفاده ار آن محصول کاملا مطابق قوانین و ضوابط کشور مقصد بوده است.

۸-۵ دریافت سفارش تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر امکان پذیر است. کارت می بایست متعلق به شخص تحویل گیرنده قید شده در زمان ثبت سفارش باشد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده، سفارش مرجوع شده که شرایط دریافت آن در بخش بازگشت و تعویض کالا ذکر شده است.

۸-۶ بسته در زمان تحویل به مشتری می‌بایست سالم ، بدون آسیب و باز نشده باشد. چنانچه بسته چنین شرایطی را در زمان دریافت مرسوله دارا نبود، تحویل گیرنده باید از دریافت کالا خودداری کرده و طبق مفاد موجود در بند 9 (‌‌شرایط تعویض و بازگشت کالا) اقدام نماید.

 

9 _ شرایط تعویض و بازگشت کالا:

 ۹-۱ چنانچه سفارش دهنده ، مصرف کننده آن کالا باشد (افرادی که برای استفاده شخصی و نه مصارف تجاری و تبلیغاتی اقدام به خرید کالا می کنند) و براساس شرایط موجود در بند 2-9 قصد تعویض یا بازگشت کالا را داشته باشد، می‌بایست ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را از طریق تکمیل و ارسال فرم بازگشت کالا با کارشناس فروش درمیان بگذارد.

۹-۲ با توجه به هرکدام از موارد زیر کالا قابلیت بازگشت یا تعویض دارد

الف _ عدم حضور تحویل گیرنده در زمان تحویل سفارش:

چنانچه تحویل گیرنده در زمان تحویل سفارش حضور نداشته باشد، کالا به هنداکو مرجوع می‌شود و سفارش دهنده تا یک هفته برای دریافت آن مهلت دارد. طبعاً بعد از این زمان محصول به انبار برگشت خورده و فرایند ارسال می‌بایست مجددا از طریق کارشناس فروش پیگیری شود (لازم به ذکر است که هزینه بازگشت کالا به انبار و ارسال مجدد برعهده خریدار می باشد)

ب _ بسته در زمان تحویل آسیب دیده و یا بازشده باشد:

چنانچه بسته بندی دچار آسیب ظاهری شده و یا باز شده باشد، بهتر است سفارش دهنده پیش از دریافت مرسوله آن را باز کرده و از سلامت سفارش و نیز تعداد اقلام آن اطمینان حاصل نماید. در صورت هرگونه مشکل می بایست از تحویل آن خودداری کرده ، صورتجلسه مربوط به آسیب دیدگی را از تحویل دهنده دریافت و مراتب را به کارشناسان هنداکو اطلاع دهد.

ج _ تحویل گیرنده پس از تحویل کالا متوجه آسیب آن شود:

چنانچه سفارش دهنده پس از تحویل متوجه آسیب کالا شود، طی حداکثر ۲۴ ساعت می‌بایست کارشناس فروش هنداکو را مطلع نماید و پس از بازگشت،‌ بررسی و تایید مشکل از جانب هنداکو ،‌ کالا (در صورت موجود بودن در انبار ) طی ۷۲ ساعت تعویض خواهد شد.

د _ تعویض سفارشات پوشاک:

چنانچه سایز سفارش مطلوب نباشد حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل و فقط در شرایطی که تنها تست شده باشد ، تعویض آن امکان پذیر است و آثاری از قبیل لکه، خراش، بوی عطر  و هر گونه نشانه‌ای حاکی از استفاده شدن و خارج شدن لباس از حالت اولیه، موجب عدم امکان بازگشت کالا میشود.

در مورد تغییر سایز پوشاک ، هزینه های حمل و نقل بر عهده مشتری است. همچنین هزینه های مربوط به مالیات، گمرک و تعرفه های سفارشات خارج از کشور برای بازگشت یا تعویض کالا در این موارد مسترد نخواهد شد.

ه _ کالا از نظر ظاهر و مشخصات منطبق با اطلاعات موجود در سایت نباشد:

 چنانچه اطلاعات سایت با مشخصات و ظاهر کالا همخوانی نداشته باشد (مثلاً کسری تعداد قطعات) ، می‌بایست حداکثر طی ۲۴ ساعت با کارشناس فروش هنداکو درمیان گذاشته شود . چنانچه این مغایرت از روی بسته اولیه قابل تشخیص باشد تا حد امکان از باز کردن بسته خودداری شود و در غیر این صورت بسته در حالت اولیه حفظ شده و از تغییر، علامت، پاره کردن یا دور انداختن جعبه خودداری شود . همچنین هرگونه علامتی مبنی بر استفاده از محصول، بازگشت کالا را غیرقابل قبول می‌نماید.

*  توجه داشته باشید محصولات صنایع دستی به دلیل طراحی، ساخت و نقاشی با دست ممکن است اندکی با عکس موجود در سایت تفاوت داشته باشند. با این حال هنداکو در تلاش است تا حداکثر شباهت بین کالا و تصویر آن را ضمانت نماید. لذا بازگشت کالا صرفاً به دلیل این تفاوت‌های اندک قابل قبول نخواهد بود.

و _ عدم تطابق کالای دریافتی و سفارش ثبت شده در سایت:

تیم هنداکو تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن اشتباهات به کار می‌گیرد اما توجه داشته باشید بروز برخی از اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند. خواهشمندیم در صورت بروز هرگونه مشکل یا اشتباهی هنگام تحویل سفارش، مراتب را از طریق info@handako.ir  و یا شماره تماس 88724157-021 گزارش دهید تا واحد رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان پیگیری‌های لازم را انجام و نتیجه را به اطلاع شما برسانند.

۹-۳ نکاتی که در زمان بازگشت یا تعویض کالا باید رعایت شود:

  • از ارجاع کالا بدون هماهنگی با کارشناس فروش هنداکو خودداری کنید.
  • در خصوص کالاهای درخواست شده و سفارشی، امکان بازگشت یا تعویض کالا وجود ندارد.
  • ارجاع کالا باید با بسته بندی اولیه و با برچسب کامل و سالم باشد. پس بسته بندی محصول را تا ۳ روز نزد خود حفظ کنید و از هر گونه علامت، برچسب و مخدوش کردن آن بپرهیزید چرا که موجب عدم امکان بازگشت کالا می شود.
  • کلیه محصولات می‌بایست استفاده نشده، شسته نشده و در شرایط اولیه و اصلی خود باشد.
  • در صورت وجود هرگونه لوازم جانبی، کاتالوگ و شناسنامه محصول،‌ این اقلام نیز برگردانده شوند.
  • چنانچه سفارش با هدیه همراه است، هدیه نیز باید به همراه کالا برگشت داده شود.
  • فاکتور اصلی باید همراه با کالا باشد.
  • توجه داشته باشید در پروسه تعویض کالا، موجودی کالای بازگشت داده شده غیر قابل تضمین است و هنداکو در قبال اتمام موجودی کالای مورد نظر هیچ تعهدی ندارد.
  • در صورت تایید کارشناسان خدمات پس از فروش در مورد آسیب دیدگی و یا مغایرت کالا با اطلاعات درج شده روی سایت، هزینه های حمل و نقل توسط هنداکو به مشتری برگردانده می‌شود. درضمن این مجموعه تنها موظف به پرداخت هزینه هایی است که فاکتور آن ارائه شود.
  • پس از بررسی کارشناس فروش در صورت تایید نشدن آسیب دیدگی و یا مشکل کالای دریافتی، کالا به سفارش دهنده بازگشت داده می شود. در این شرایط کلیه هزینه های حمل و نقل بر عهده سفارش دهنده می باشد.

*  قابل ذکر است چنانچه هر یک از شرایط مندرج در بند 3-9 برقرار نباشد، بازگشت یا تعویض کالا مقدور نخواهد بود.

10 _ حریم خصوصی:

  کلیه داده‌ها و اطلاعات وارد شده از سوی کابران سایت فروشگاه آنلاین هنداکو محرمانه تلقی می‌گردد و در اختیار شخص حقیقی و حقوقی دیگری قرار نخواهد گرفت و از کاربران عزیز نیز تقاضا می شود تا اصول نگهداری اطلاعات خود را رعایت نمایند و آن را نزد خود محفوظ نگاه دارند.

11 _ مشکلات و خطاهای فروشگاه آنلاین

  • تیم هنداکو همواره در تلاش است تا هرگونه خطا و اشکال موجود در سایت را سریعاً برطرف نماید، با این حال سایت ممکن است دارای خطاهای تایپی باشد و هیچ تضمینی منوط بر بی اشتباه بودن سایت وجود ندارد.
  • تمام ویژگی‌ها، محتوا، قیمت، مشخصات کالا و خدمات ارائه شده در این وبسایت ممکن است در هر زمان و بدون اطلاع تغییر کند.

12 _ مالکیت معنوی:

کلیه حقوق مالکیت معنوی وبسایت و فروشگاه آنلاین هنداکو به انضمام تمامی آثار هنری و محتوای آن متعلق به مجموعه هنداکو می باشد و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع است و همچنین استفاده از متون، اشکال، تصاویر، نرم افزار، کلیپ‌های صوتی و تصویری و فایل‌های انیمیشن، بدون اجازه کتبی پیگرد قانونی خواهد داشت.

13 _ قانون تجارت الکترونیک

کلیه شرایط و ضوابط عمومی و قراردهای خرید و فروش در فروشگاه آنلاین هنداکو تحت نظارت قوانین جمهوری اسلامی ایران به ویژه قانون تجارت الکترونیک مصوب 1382/10/17 مجلس شورای اسلامی می‌‌باشد و بر این اساس تفسیر می‌گردد.

14 _ ارتباط با هنداکو

در صورت نیاز به هرگونه پشتیبانی و نیز کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فروشگاه آنلاین هنداکو و یا مراحل خرید، مشتریان می توانند از طریق راه های ارتباطی با مجموعه هنداکو در ارتباط باشند.

تماس با واحد امور مشتریان از طریق شماره 88724157 - 021

گفتگوی آنلاین از طریق واتساپ با کارشناس فروش

ارسال ایمیل به آدرس info@handako.ir

واحد امور مشتریان هنداکو جهت پاسخگویی به هرگونه سوال یا ارائه راهنمایی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

ساعات پاسخگویی تلفنی و گفتگوی آنلاین روزهای شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17  و روزهای پنجشنبه‌ از ساعت 9 تا 17 عصر می باشد.

خدمات مشتریان

 

 

واحد امور مشتریان هنداکو جهت پاسخگویی به هرگونه سوال یا ارائه راهنمایی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد.

ساعات پاسخگویی تلفنی و گفتگوی آنلاین روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17  و روزهای پنجشنبه 9 الی 13 می باشد.

واحد امور مشتریان از طریق شماره 88724157 - 021

گفتگوی آنلاین از طریق واتساپ با کارشناس فروش

ارسال ایمیل به آدرس info@handako.ir

راهنمایی و ارتباط

 

 

واحد امور مشتریان هنداکو جهت پاسخگویی به هرگونه سوال یا ارائه راهنمایی در خدمت شما مشتریان گرامی می باشد. ساعات پاسخگویی تلفنی و گفتگوی آنلاین روزهای شنبه تا چهارشنبه 9 تا 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 9  تا 13 می باشد (به استثنای روزهای تعطیل رسمی)

شماره تماس: 88724157-021

گفتگوی آنلاین:  واتس آپ

لطفا هرگونه درخواست و سوال خود را از طریق فرم‌ تماس با ما مطرح نمایید.  

پرداخت

روش پرداخت

 

 

 

در فروشگاه آنلاین هنداکو امکان پرداخت آنلاین کلیه کارتهای عضو شتاب از طریق درگاه‌ امن بانک سامان مهیا می‌باشد.

لازم به ذکر است به هیچ وجه امکان پرداخت نقدی مستقیم و یا پرداخت در محل موجود نمی باشد.

بازگشت یا تعویض کالا

شرایط بازگشت کالا

 

 

در صورت نیاز به بازگشت یا تعویض کالا، سفارش دهنده می‌بایست طی مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، با پر کردن فرم بازگشت کالا، درخواست خود را ثبت کند.

بازگشت کالا تنها طبق موارد مندرج در ماده ۹ شرایط و ضوابط عمومی فروش، امکان پذیر می‌باشد.

لطفا توجه فرمایید که در خصوص کالاهای درخواست شده و سفارشی، امکان بازگشت یا تعویض کالا وجود ندارد.

شرایط بازپرداخت وجه

 

 

بازگشت کالا و بازپرداخت وجه تنها در شرایطی امکان پذیر می‌باشد که :

  1. کالا طبق موارد ذکر شده در شرایط و ضوابط عمومی (ماده ۹) شرایط بازگشت را داشته باشد.
  2. امکان تعویض کالا بنا به دلایلی نظیر عدم موجودی کالای جایگزین، برای هنداکو وجود نداشته باشد.

در این شرایط، سفارش دهنده امکان درخواست استرداد وجه را خواهد داشت و کلیه هزینه‌ها شامل قیمت محصول و هزینه‌های حمل و نقل تماماً بازگردانده خواهد شد.

مراحل بازپرداخت وجه

پس از طی کردن مراحل بازگشت کالا (پر کردن فرم بازگشت کالا و انجام هماهنگی‌های لازم با کارشناس فروش) و تایید آن از جانب هنداکو، از شما درخواست می‌شود شماره حساب خود را جهت بازگشت وجه در اختیار کارشناس فروش قرار دهید.

کلیه هزینه‌های انجام شده ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از طی مراحل فوق الذکر به حساب کاربر واریز خواهد شد.

کالای دریافت شده مشکلی دارد؟

 

 

چنانچه هرگونه مورد و یا مشکلی درخصوص کالای دریافت شده دارید، مراتب را با کارشناس فروش هنداکو درمیان بگذارید. خوشحال خواهیم شد که بهترین راه حل را جهت خشنودی و رضایت شما ارائه دهیم.

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه