تعویض و بازگشت کالا

در صورت نیاز به بازگشت یا تعویض کالا، سفارش دهنده می‌بایست طی مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، با پر کردن فرم بازگشت کالا، درخواست خود را ثبت کند.

بازگشت کالا تنها طبق موارد ذکر شده در این صفحه امکان پذیر می‌باشد.

لطفا توجه فرمایید که در خصوص کالاهای درخواست شده و سفارشی، امکان بازگشت یا تعویض کالا وجود ندارد.

شرایط تعویض و بازگشت کالا:

1–  چنانچه سفارش دهنده ، مصرف کننده آن کالا باشد (افرادی که برای استفاده شخصی و نه مصارف تجاری و تبلیغاتی اقدام به خرید کالا می کنند) و براساس شرایط موجود در بند 2-9 قصد تعویض یا بازگشت کالا را داشته باشد، می‌بایست ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را از طریق تکمیل و ارسال فرم بازگشت کالا با کارشناس فروش درمیان بگذارد.

2-  با توجه به هرکدام از موارد زیر کالا قابلیت بازگشت یا تعویض دارد.

الف _ عدم حضور تحویل گیرنده در زمان تحویل سفارش:

چنانچه تحویل گیرنده در زمان تحویل سفارش حضور نداشته باشد، کالا به هنداکو مرجوع می‌شود و سفارش دهنده تا یک هفته برای دریافت آن مهلت دارد. طبعاً بعد از این زمان محصول به انبار برگشت خورده و فرایند ارسال می‌بایست مجددا از طریق کارشناس فروش پیگیری شود (لازم به ذکر است که هزینه بازگشت کالا به انبار و ارسال مجدد برعهده خریدار می‌‌باشد)

ب _ بسته در زمان تحویل آسیب دیده و یا بازشده باشد:

چنانچه بسته بندی دچار آسیب ظاهری شده و یا باز شده باشد، بهتر است سفارش دهنده پیش از دریافت مرسوله آن را باز کرده و از سلامت سفارش و نیز تعداد اقلام آن اطمینان حاصل نماید. در صورت هرگونه مشکل می بایست از تحویل آن خودداری کرده ، صورتجلسه مربوط به آسیب دیدگی را از تحویل دهنده دریافت و مراتب را به کارشناسان هنداکو اطلاع دهد.

ج _ تحویل گیرنده پس از تحویل کالا متوجه آسیب آن شود:

چنانچه سفارش دهنده پس از تحویل متوجه آسیب کالا شود، طی حداکثر ۲۴ ساعت می‌بایست کارشناس فروش هنداکو را مطلع نماید و پس از بازگشت،‌ بررسی و تایید مشکل از جانب هنداکو ،‌ کالا (در صورت موجود بودن در انبار ) طی ۷۲ ساعت تعویض خواهد شد.

د _ تعویض سفارشات پوشاک:

چنانچه سایز سفارش مطلوب نباشد حداکثر ۲۴ ساعت پس از تحویل و فقط در شرایطی که تنها تست شده باشد ، تعویض آن امکان پذیر است و آثاری از قبیل لکه، خراش، بوی عطر  و هر گونه نشانه‌ای حاکی از استفاده شدن و خارج شدن لباس از حالت اولیه، موجب عدم امکان بازگشت کالا می‌شود.

در مورد تغییر سایز پوشاک ، هزینه های حمل و نقل بر عهده مشتری است. همچنین هزینه های مربوط به مالیات، گمرک و تعرفه های سفارشات خارج از کشور برای بازگشت یا تعویض کالا در این موارد مسترد نخواهد شد.

ه _ کالا از نظر ظاهر و مشخصات منطبق با اطلاعات موجود در سایت نباشد:

 چنانچه اطلاعات سایت با مشخصات و ظاهر کالا همخوانی نداشته باشد (مثلاً کسری تعداد قطعات) ، می‌بایست حداکثر طی ۲۴ ساعت با کارشناس فروش هنداکو درمیان گذاشته شود . چنانچه این مغایرت از روی بسته اولیه قابل تشخیص باشد تا حد امکان از باز کردن بسته خودداری شود و در غیر این صورت بسته در حالت اولیه حفظ شده و از تغییر، علامت، پاره کردن یا دور انداختن جعبه خودداری شود . همچنین هرگونه علامتی مبنی بر استفاده از محصول، بازگشت کالا را غیرقابل قبول می‌نماید.

توجه داشته باشید محصولات صنایع دستی به دلیل طراحی، ساخت و نقاشی با دست ممکن است اندکی با عکس موجود در سایت تفاوت داشته باشند. با این حال هنداکو در تلاش است تا حداکثر شباهت بین کالا و تصویر آن را ضمانت نماید. لذا بازگشت کالا صرفاً به دلیل این تفاوت‌های اندک قابل قبول نخواهد بود.

و _ عدم تطابق کالای دریافتی و سفارش ثبت شده در سایت:

تیم هنداکو تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن اشتباهات به کار می‌گیرد اما توجه داشته باشید بروز برخی از اشتباهات اجتناب ناپذیر هستند. خواهشمندیم در صورت بروز هرگونه مشکل یا اشتباهی هنگام تحویل سفارش، مراتب را از طریق    info@handako.ir   و یا شماره تماس 88724157-021 گزارش دهید تا واحد رسیدگی به شکایات در کوتاه ترین زمان پیگیری‌های لازم را انجام و نتیجه را به اطلاع شما برسانند.

3- نکاتی که در زمان بازگشت یا تعویض کالا باید رعایت شود:

  • از ارجاع کالا بدون هماهنگی با کارشناس فروش هنداکو خودداری کنید.
  • در خصوص کالاهای درخواست شده و سفارشی، امکان بازگشت یا تعویض کالا وجود ندارد.
  • ارجاع کالا باید با بسته بندی اولیه و با برچسب کامل و سالم باشد. پس بسته بندی محصول را تا ۳ روز نزد خود حفظ کنید و از هر گونه علامت، برچسب و مخدوش کردن آن بپرهیزید چرا که موجب عدم امکان بازگشت کالا می شود.
  • کلیه محصولات می‌بایست استفاده نشده، شسته نشده و در شرایط اولیه و اصلی خود باشد.
  • در صورت وجود هرگونه لوازم جانبی، کاتالوگ و شناسنامه محصول،‌ این اقلام نیز برگردانده شوند.
  • چنانچه سفارش با هدیه همراه است، هدیه نیز باید به همراه کالا برگشت داده شود.
  • فاکتور اصلی باید همراه با کالا باشد.
  • توجه داشته باشید در پروسه تعویض کالا، موجودی کالای بازگشت داده شده غیر قابل تضمین است و هنداکو در قبال اتمام موجودی کالای مورد نظر هیچ تعهدی ندارد.
  • در صورت تایید کارشناسان خدمات پس از فروش در مورد آسیب دیدگی و یا مغایرت کالا با اطلاعات درج شده روی سایت، هزینه های حمل و نقل توسط هنداکو به مشتری برگردانده می‌شود. درضمن این مجموعه تنها موظف به پرداخت هزینه هایی است که فاکتور آن ارائه شود.
  • پس از بررسی کارشناس فروش در صورت تایید نشدن آسیب دیدگی و یا مشکل کالای دریافتی، کالا به سفارش دهنده بازگشت داده می شود. در این شرایط کلیه هزینه‌های حمل و نقل بر عهده سفارش دهنده می باشد.

*  قابل ذکر است چنانچه هر یک از شرایط مندرج در بند 3-9 برقرار نباشد، بازگشت یا تعویض کالا مقدور نخواهد بود.

شرایط بازپرداخت وجه

بازگشت کالا و بازپرداخت وجه تنها در شرایطی امکان پذیر می‌باشد که :

  1. کالا طبق موارد ذکر شده در شرایط و ضوابط عمومی، شرایط بازگشت را داشته باشد.
  2. امکان تعویض کالا بنا به دلایلی نظیر عدم موجودی کالای جایگزین، برای هنداکو وجود نداشته باشد.

در این شرایط، سفارش دهنده امکان درخواست استرداد وجه را خواهد داشت و کلیه هزینه‌ها شامل قیمت محصول و هزینه‌های حمل و نقل تماماً بازگردانده خواهد شد.

 

 

مراحل بازپرداخت وجه

پس از طی کردن مراحل بازگشت کالا (پر کردن فرم بازگشت کالا و انجام هماهنگی‌های لازم با کارشناس فروش) و تایید آن از جانب هنداکو، از شما درخواست می‌شود شماره حساب خود را جهت بازگشت وجه در اختیار کارشناس فروش قرار دهید.

کلیه هزینه‌های انجام شده ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از طی مراحل فوق الذکر به حساب کاربر واریز خواهد شد.

 

 

کالای دریافت شده مشکلی دارد؟

چنانچه هرگونه مورد و یا مشکلی درخصوص کالای دریافت شده دارید، مراتب را با کارشناس فروش هنداکو درمیان بگذارید. خوشحال خواهیم شد که بهترین راه حل را جهت خشنودی و رضایت شما ارائه دهیم.

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه