گوشواره کیف HK-GH102

4,900,000 

4,900,000 

گوشواره دست ساز کیف

با طراحی خاص و مینیمال که همراه همیشگی استایل هر روز شما خواهد شد.

 

شناسه محصول: HK-GH102 دسته: برچسب:
گوشواره کیف ساده و دوست داشتنی

طراحی و ساخت گوشواره کیف:

گوشواره مینیمال کیف با الهام از کیف‌های دست ساز ساخته شده. کیف‌هایی که از کاغذ و با دستان ظریف کودکانه ساخته می‌شد . این گوشواره استادانه به صورت یک تکه چکش‌کاری و خمکاری شده و جلوه رنگی خاص آن حاصل اکسیداسیون نهایی کار می‌باشد. همچنین سادگی و منحصر‌به فرد بودن آن، بر جذابیتش افزوده است.

گوشواره کیف متعلق به مجموعه صفر از ساخته‌های استاد قدیری می‌باشد.

توضیحات تکمیلی

وزن 13 g
ابعاد 2/1 × 2/5 × 4 cm
جنس

برنج

طراح

اکبر قدیری

تکنیک

چکش کاری، خم کاری

مجموعه

صفر

زمان آماده سازی

2 تا 7 روز کاری پس از ثبت سفارش

زمان ارسال

تهران: 1 روز کاری پس از آماده‌سازی
سایر شهرها: 1 تا 3 روز پس از آماده‌سازی

نگهداری

این محصول به دلیل مات بودن و نیز روش‌های استفاده شده در ساخت آن دارای رنگ و جلوه ثابت می‌باشد. برای تمیز و براق‌تر کردن آن، می‌توان از نمد یا پارچه جهت پولیش استفاده کرد.

نحوه سفارش
  •  در فروشگاه آنلاین هنداکو امکان ارسال کالا به تهران ، شهرستانها و خارج از کشور فراهم است.
  •  به دلیل دستساز بودن محصولات، مدت زمان آماده سازی و ارسال کالاها متفاوت می باشد. زمان آماده سازی هر کالا، در قسمت اطلاعات آن ذکر شده است .
  • زمان تحویل سفارش، بسته به مسافت، نوع و تعداد کالا، در داخل ایران ۲ تا ۷ روز کاری و در خصوص سفارشات خارج از کشور نیز بسته به کشور مقصد بین ۷ تا ۱۵ روز کاری، پس از آماده شدن محصول خواهد بود.
  •  در مورد کالاهای قابل درخواست و سفارشی سازی، کارشناس فروش در زمان ثبت سفارش، مدت زمان لازم برای آماده سازی سفارش و ارسال آن را به اطلاع مشتری خواهد رساند.
  •  چناچه سفارش برای ارسال به خارج از ایران است، مسئولیت حصول اطمینان از قوانین محلی، ایالتی و بین المللی در مورد استفاده و فروش کالای خریداری شده بر عهده مشتری می‌باشد و زمانی که سفارش صورت می‌گیرد به معنی آن است که استفاده ار آن محصول کاملا مطابق قوانین و ضوابط کشور مقصد بوده است.
  •  دریافت سفارش تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر امکان پذیر است. کارت می بایست متعلق به شخص تحویل گیرنده قید شده در زمان ثبت سفارش باشد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده، سفارش مرجوع شده که شرایط دریافت آن در صفحه بازگشت و تعویض کالا ذکر شده است.
  •  بسته در زمان تحویل به مشتری می‌بایست سالم، بدون آسیب و باز نشده باشد. چنانچه بسته در زمان دریافت مرسوله چنین شرایطی را دارا نبود، تحویل گیرنده باید از دریافت کالا خودداری کرده و طبق مفاد موجود در بند 9 شرایط و ضوابط عمومی فروش (شرایط تعویض و بازگشت کالا) اقدام نماید.

لطفا اطلاعات کامل‌تر را در برگه شرایط و ضوابط عمومی سایت مطالعه فرمایید.

بررسی ها

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشواره کیف HK-GH102”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه