گردنبند نقره هرم

20,000,000 

20,000,000 

این گردنبند نقره دست ساز به شکل هرم، با طراحی منحصر به فرد خود در عین سادگی بسیار خاص و متفاوت است و در رسیدن به اهدافتان همراه شما خواهد بود.

شناسه محصول: HK-GH112 دسته: برچسب:
گوشواره آویزه و ضرب المثل آویزه گوش کردن

گردنبند نقره هرم

برای ساخت این گردنبند نقره از شکل هرم استفاده شده که بر اساس باورهای باستان جذب انرژی بالایی دارد. همچنین قطعه سنگی از جنس رزکوارتز در داخل هرم قرار گرفته که کریستالی جاذب انرژی می‌باشد. تمام هرم حول محور آویز خود چرخش می‌کند که نماد پویایی جهان و حرکت رو به جلوی آن است و به واسطه آن سه گوی کوچک، که نماد سیارات هستند، گرد گوی مرکزی در حرکتند همچون چرخش سیارات آسمان در گرد خورشید.

برخی معتقدند که می‌توان با مکتوب کردن یک هدف و همراه داشتن آن ، هدف را در ذهن نگه داشت و بدین صورت همواره بصورت خودآگاه و ناخودآگاه در راستای آن حرکت کرد. اکبر قدیری ، طراح و سازنده این اثر، در برخی از آثار خود جایی برای نگهداری اهداف مکتوب درنظر گرفته است که در این گردنبند نقره نیز می‌توان هدف خود را در داخل هرم قرار داد. همچنین زمانی که گردنبند به گردن آویخته است، در حرکت صدای ظریفی ایجاد می‌کند که همچون زنگ هشداری عمل می‌کند تا هدف را در هر حال در ذهن داشت.

توضیحات تکمیلی

ابعاد 2/5 × 2/5 × 3 cm
جنس

نقره با سنگ رُز کوارتز

وزن نقره

15 gr

وزن سنگ

750 سوت

طراح

اکبر قدیری

زمان آماده سازی

5 تا 7 روز کاری پس از ثبت سفارش

زمان ارسال

تهران: 1 روز کاری پس از آماده‌سازی
سایر شهرها: 1 تا 3 روز پس از آماده‌سازی

نگهداری

این محصول به دلیل مات بودن و نیز روش‌های استفاده شده در ساخت آن دارای رنگ و جلوه ثابت می‌باشد. برای تمیز و براق‌تر کردن آن، می‌توان از نمد یا پارچه جهت پولیش استفاده کرد.

نحوه سفارش
  •  در فروشگاه آنلاین هنداکو امکان ارسال کالا به تهران ، شهرستانها و خارج از کشور فراهم است.
  •  به دلیل دستساز بودن محصولات، مدت زمان آماده سازی و ارسال کالاها متفاوت می باشد. زمان آماده سازی هر کالا، در قسمت اطلاعات آن ذکر شده است .
  • زمان تحویل سفارش، بسته به مسافت، نوع و تعداد کالا، در داخل ایران ۲ تا ۷ روز کاری و در خصوص سفارشات خارج از کشور نیز بسته به کشور مقصد بین ۷ تا ۱۵ روز کاری، پس از آماده شدن محصول خواهد بود.
  •  در مورد کالاهای قابل درخواست و سفارشی سازی، کارشناس فروش در زمان ثبت سفارش، مدت زمان لازم برای آماده سازی سفارش و ارسال آن را به اطلاع مشتری خواهد رساند.
  •  چناچه سفارش برای ارسال به خارج از ایران است، مسئولیت حصول اطمینان از قوانین محلی، ایالتی و بین المللی در مورد استفاده و فروش کالای خریداری شده بر عهده مشتری می‌باشد و زمانی که سفارش صورت می‌گیرد به معنی آن است که استفاده ار آن محصول کاملا مطابق قوانین و ضوابط کشور مقصد بوده است.
  •  دریافت سفارش تنها با ارائه مدرک شناسایی معتبر امکان پذیر است. کارت می بایست متعلق به شخص تحویل گیرنده قید شده در زمان ثبت سفارش باشد. در صورت عدم حضور تحویل گیرنده، سفارش مرجوع شده که شرایط دریافت آن در صفحه بازگشت و تعویض کالا ذکر شده است.
  •  بسته در زمان تحویل به مشتری می‌بایست سالم، بدون آسیب و باز نشده باشد. چنانچه بسته در زمان دریافت مرسوله چنین شرایطی را دارا نبود، تحویل گیرنده باید از دریافت کالا خودداری کرده و طبق مفاد موجود در بند 9 شرایط و ضوابط عمومی فروش (شرایط تعویض و بازگشت کالا) اقدام نماید.

لطفا اطلاعات کامل‌تر را در برگه شرایط و ضوابط عمومی سایت مطالعه فرمایید.

 

1 بررسی برای گردنبند نقره هرم

  1. مستانه مرجاني (خریدار محصول)

    سلام
    اول از همه تشكر بابت رفتار بسيار پسنديده ي پشتيبان هنداكو و بعد خوش قولي در تحويل سفارش و اينكه گردبند هرم نقره بسيار ظريف و زيباست🌺

    • amirsalar

      درود ، ممنون از محبت و نظر خوب شما به مجموعه هنداکو.

افزودن بررسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0
    0
    سبد خرید
    سبد شما خالی استبازگشت به فروشگاه